Wydziały

Wydziały

Podział zadań pomiędzy wydziałami

Do wspólnych zadań wydziałów i samodzielnych stanowisk należy przygotowywanie materiałów oraz podejmowanie czynności organizacyjnych na potrzeby organów Gminy, w szczególności:

  1. Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym administracji,
  2. Pomoc Radzie, właściwym komisjom Rady, Burmistrzowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonywaniu ich zadań,
  3. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy i sprawozdań z jego realizacji,
  4. Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,
  5. Współdziałanie z Sekretarzem w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników danego wydziału,
  6. Przechowywanie akt,
  7. Stosowanie jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  8. Stosowanie zasad dotyczących wewnętrznego obiegu akt,
  9. Prowadzenie rejestru wniosków wpływających do danego wydziału,
  10. Usprawnianie własnej organizacji, metod i form pracy,
  11. Wykonywanie zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza,
  12. Opracowywanie projektów programów gospodarczych, w tym wykonywanie prac studialnych i prognostycznych,
  13. Analizowanie i diagnozowanie, według potrzeb, zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich,
  14. Wydawanie zaświadczeń z zakresu merytorycznej działalności wydziału,
  15. Merytoryczne przygotowanie materiałów do elektronicznej publikacji wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych i innych ustaw nakładających obowiązek publikacji określonych informacji,
  16. Przygotowywanie projektów zakresów czynności podległym pracownikom.
  17. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie merytorycznej właściwości wydziału.
  18. Przygotowywanie materiałów do publikacji na stronie internetowej.
  19. prowadzenie rejestru zamówień publicznych realizowanych przez wydział i przekazywanie sekretarzowi informacji zbiorczych z zakresu realizacji tych zamówień.
  20. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z zadań wydziału.
  21. Przygotowywanie porozumień i umów na zadania z zakresu wydziału,  stanowiska, lub na polecenie Burmistrza.

Burmistrz oddzielnym zarządzeniem może tworzyć międzywydziałowe komórki organizacyjne do realizacji specjalnych indywidualnych projektów lub zadań.

 

Opublikowane przez: Tomasz Spyra | Data wprowadzenia: 2010-01-28 13:55:01 | Data modyfikacji: 2010-01-28 13:58:55.

Zobacz:
 Wydział Kadr, Obsługi Rady i Informatyzacji .  Wydział Organizacyjno Gospodarczy .  Wydział Finansowo - Budżetowy .  Wydział Polityki Społecznej .  Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska .  Wydział Infrastruktury .  Wydział Edukacji .  Wydział Promocji, Kultury i Sportu .  Zespół Audytu i Kontroli Wewnętrznej  .  Pion ochrony - Pełnomocnik do Spraw Informacji Niejawnych .  Samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania funduszy inwestycyjnych i nadzoru właścicielskiego  .  Jednostka Realizująca Projekt ds. Funduszu Spójności . 
Data wprowadzenia: 2010-01-28 13:55:01
Data modyfikacji: 2010-01-28 13:58:55
Opublikowane przez: Tomasz Spyra
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
Burmistrz Miasta i Gminy
Tomasz Śmietanka
Kontakt:
Tel: (+48 48) 611-71-00
Fax: (+48 48) 614-20-48
e-mail: urzad@kozienice.pl