> Wydział Organizacyjno Gospodarczy

Wydział Organizacyjno Gospodarczy

Wydział Organizacyjno Gospodarczy (symb.: OG )

Do zadań Wydziału Organizacyjno Gospodarczego (OG) należy:

  1. Obsługa administracyjno-gospodarcza Urzędu, w tym:
    • Zakup, rozdział sprzętu i materiałów biurowych, środków utrzymania czystości.
    • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia ruchomego nabytego ze środków Gminy, nadawanie numerów inwentarzowych.
    • Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu i na nieruchomości wokół budynków.
    • Ubezpieczenie mienia urzędu.
    • Prenumerata dzienników i czasopism.
  2. Ustalanie indywidualnych harmonogramów czasu pracy pracowników obsługi i ich rozliczanie.
  3. Zapewnienie technicznych środków dla elektronicznej publikacji prawa miejscowego i innych informacji z zakresu działania Urzędu.
  4. Prowadzenie remontów bieżących w budynkach Urzędu.
  5. Prowadzenie książek obiektu budowlanego: budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego, prawego skrzydła Pałacu tj: USC i Biuro Rady, garaży.
  6. Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania instalacji: elektrycznej, alarmowej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i klimatyzacji.
  7. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową w budynkach Urzędu przy ul. Parkowej 5.
  8. Realizacja Zarządzeń Burmistrza w zakresie BHP, w tym:
    • zakup i wydawanie należnych pracownikom innych świadczeń niż wynagrodzenie za pracę;
    • zabezpieczenie pracowników w środki ochrony indywidualnej i odzież roboczą oraz jej pranie.
  9. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem warunków komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Urzędu, w tym:
    • usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej i komórkowej;
    • usługi pocztowe.
  10. Obsługa techniczna jednostek pomocniczych gminy.
  11. Zapewnienie frontu robót osobom kierowanym przez Sądy.
  12. Zapewnienie środków technicznych do powielania materiałów dla radnych, komisji i ich przesyłania w ustalonym przez Przewodniczącego Rady terminie.
  13. Zapewnienie środków transportu Urzędu i prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem samochodów.
  14. Zapewnienie ochrony nocnej budynków Urzędu.
  15. Obsługa techniczna wyborów, referendów i spisów.
  16. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw w wydziale, w tym:
    • z zakresu zanieczyszczenia powietrza;
    • statystyki.
 

Opublikowane przez: Tomasz Spyra | Data wprowadzenia: 2009-12-17 12:23:58 | Data modyfikacji: 2013-09-26 10:24:21.
Data wprowadzenia: 2009-12-17 12:23:58
Data modyfikacji: 2013-09-26 10:24:21
Opublikowane przez: Tomasz Spyra
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
Burmistrz Miasta i Gminy
Tomasz Śmietanka
Kontakt:
Tel: (+48 48) 611-71-00
Fax: (+48 48) 614-20-48
e-mail: urzad@kozienice.pl