> Dostęp do dokumentów Rady

Dostęp do dokumentów Rady

Dostęp do dokumentów Rady

Rozdział VIII. Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z
dokumentów Rady, Komisji i Burmistrza



§ 119.


Obywatelom udostępnia się następujące rodzaje dokumentów:


1) protokoły z sesji,


2) protokoły z posiedzeń komisji Rady, w tym Komisji Rewizyjnej,


3) rejestr uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,


4) rejestr wniosków i opinii komisji Rady,


5) rejestr interpelacji i wniosków radnych,


6) inne rodzaje dokumentów zgodnie z ustawą o dostępie do informacji
publicznych.


Dokumenty wymienione w ust. 1 podlegają udostępnieniu po ich formalnym
przyjęciu – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem.



 § 120.


1. Dokumenty z zakresu działania Rady i Komisji udostępnia się
w Biurze Rady, a dokumenty z zakresu działania Burmistrza udostępnia się w
Wydziale Organizacyjnym Urzędu, w dniach pracy Urzędu godzinach
przyjmowania interesantów przez Burmistrza.


2. Dokumenty wymienione w § 119 ust. 1 są dostępne w powszechnie
dostępnych zbiorach danych.



§ 121.


1. Z dokumentów wymienionych § 119 ust. 1 obywatele mogą
sporządzać notatki, odpisy i wyciągi, fotografować je lub kopiować.


2. Realizacja uprawnień określonych w ust. 1 może się odbywać
wyłącznie w Urzędzie i w asyście pracownika Urzędu.


§ 122.


1. Obywatele mogą żądać uwierzytelnienia sporządzonych przez
siebie notatek z dokumentów określonych w § 119 ust. 1, ich fotografii oraz
odbitek kserograficznych.


2. Czynności, o jakich mowa w ust. 1 są wykonywane odpłatnie.


3. Odpłatność za czynności określone w ust. 1 (łącznie z podatkiem
VATT.) wynosi:



1) za uwierzytelnienie notatki – 3 zł za każdą stronę*,


2) za uwierzytelnienie fotografii – 3 zł za każdą stronę*.


3) za sporządzenie odbitki kserograficznej – 1 zł za
stronę*,


*za stronę uważa się arkusz dokumentu w formacie A4,
minimalny format dokumentu jest w formacie A4.


§ 123.


Uprawnienia określone w § 119 – 122 nie znajdują zastosowania:


1) w przypadku podjęcia przez Radę, Komisję lub Burmistrza uchwały o
wyłączeniu jawności,


2) do spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile ustawa
nie stanowi inaczej, niż art. 73 Kodeksu postępowania
administracyjnego.

 

Opublikowane przez: Tomasz Spyra | Data wprowadzenia: 2011-01-26 14:30:33 | Data modyfikacji: 2011-01-26 14:30:42.
Data wprowadzenia: 2011-01-26 14:30:33
Data modyfikacji: 2011-01-26 14:30:42
Opublikowane przez: Tomasz Spyra
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
Burmistrz Miasta i Gminy
Tomasz Śmietanka
Kontakt:
Tel: (+48 48) 611-71-00
Fax: (+48 48) 614-20-48
e-mail: urzad@kozienice.pl