Dostęp do dokumentów Rady
Dostęp do dokumentów Rady |
Rozdział VIII. Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z § 119. Obywatelom udostępnia się następujące rodzaje dokumentów: 1) protokoły z sesji, 2) protokoły z posiedzeń komisji Rady, w tym Komisji Rewizyjnej, 3) rejestr uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza, 4) rejestr wniosków i opinii komisji Rady, 5) rejestr interpelacji i wniosków radnych, 6) inne rodzaje dokumentów zgodnie z ustawą o dostępie do informacji Dokumenty wymienione w ust. 1 podlegają udostępnieniu po ich formalnym § 120. 1. Dokumenty z zakresu działania Rady i Komisji udostępnia się 2. Dokumenty wymienione w § 119 ust. 1 są dostępne w powszechnie § 121. 1. Z dokumentów wymienionych § 119 ust. 1 obywatele mogą 2. Realizacja uprawnień określonych w ust. 1 może się odbywać § 122. 1. Obywatele mogą żądać uwierzytelnienia sporządzonych przez 2. Czynności, o jakich mowa w ust. 1 są wykonywane odpłatnie. 3. Odpłatność za czynności określone w ust. 1 (łącznie z podatkiem 1) za uwierzytelnienie notatki – 3 zł za każdą stronę*, 2) za uwierzytelnienie fotografii – 3 zł za każdą stronę*. 3) za sporządzenie odbitki kserograficznej – 1 zł za *za stronę uważa się arkusz dokumentu w formacie A4, § 123. Uprawnienia określone w § 119 – 122 nie znajdują zastosowania: 1) w przypadku podjęcia przez Radę, Komisję lub Burmistrza uchwały o 2) do spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile ustawa |
Data modyfikacji: 2011-01-26 14:30:42
Opublikowane przez: Tomasz Spyra